Garantie & klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Al onze producten hebben de standaard fabrieksgarantie. Per product kan de garantieperiode verschillen. Bekijk hiervoor de productinformatie in de webwinkel. De aangeboden fabrieksgarantie doet overigens geen afbreuk aan de wettelijke rechten welke de consumenten al toekomen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Om voor garantie in aanmerking te komen, hebben wij een aankoopbewijs (bijvoorbeeld de bon of factuur) nodig van je bestelling. Bewaar deze dus goed! Maak altijd een melding van retourneren als u een product terugstuurt.

Beschadigde zending ontvangen?
Heb je een bestelling ontvangen die beschadigd is? Neem dan contact op via info@bespaargoed.nl en specificeer het bestelnummer en wat er beschadigd is ontvangen. We bekijken vervolgens in overleg naar een goede, snelle en doeltreffende oplossing.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bespaargoed.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.