Contact

Veelgestelde vragen

Waarmee wordt mijn bestelling bezorgd?

Pakketten en brievenbuspakketjes worden met PostNL verzonden. Ook maken wij gebruik van externe partijen, die contracten hebben met bijvoorbeeld GLS, DPD of DHL. De Track&Trace code wordt per mail verzonden. Hier is altijd inzichtelijk welke partij de bezorging verzorgd.

Krijg ik een track&trace code?

Je ontvangt altijd automatisch een Track&Trace code in je mailbox nadat de bestelling is verzonden. Niet ontvangen? Check voor de zekerheid je spambox. Daar ook niets ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wanneer je bestelling met briefpost wordt verstuurd ontvang je geen Track&Trace code.

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van je order (van je thuis naar de webwinkel) zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Bespaar Goed geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retourformulier invullen. Dit geldt niet voor producten die op basis van hygiëne niet hergebruikt kunnen worden. Het formulier plus extra informatie voor retourneren kunt u hier vinden.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij Bespaar Goed?

Bij Bespaar Goed kan op 4 verschillende wijzen worden betaald. Via iDeal, Apple Pay, creditcard of Klarna.
Lees hier meer over de betaalmogelijkheden.

Klantenservice

Meer